torsdag 23. juni 2011

Her er vi igjen.......




Igår fikk Frøya litt morsfølelse for valpene, veldig artig..............
Valpene er også litt ute i hagen hver dag nu

Trym passer på


Igår ettermiddag kom lille/store Mia på besøk.....


Mia og småttisene   

tirsdag 21. juni 2011

4 uker hipp hurra

Tenk da var 4 uker gått og det fort.
Vi har det veldig bra for tiden, sykdommen min har stagner eller den er iallefall ikke i utvikling. Vi avbestiller time hos dyrlegen fordi jeg er s bra at jeg trenger den ikke.
Lille gutt
"Æ vil opp"
Legg til bildetekst
Nu begynner vi å få litt besøk som vil kikke på valpene.
Ulrik og lille pia


Ellers vokser valpene veldig fort og vi oppdager nye ting vær dag. Det er s kjekt at håper de neste 4 ukene går sakte fordi vi vil kose oss meste mulig med disse nurkene.




Litt sliten når det er kveld, men nu vil de helst ikke være i valpekasse.




fredag 17. juni 2011

17 juni

En lien stausrapport.
Alt vel i  dette huset. Var hos dyrlege Thomas på onsdagen og der var det bare
oppløftende nyheter. Det vil si at ting hadde stablisert seg, og ingen utvikling av kreften.
Det vil si at den hadde stagnert.



Matmor må bare slappe av, for jeg har ikke vondt, og er en glad og blid hund som spiser godt.
Så tar jeg veldig godt vare på disse to nurkene mine som er ca 2500 gr.
Nurkene får nu forrmat 4 ganger daglig pluss melk fra meg, så de vokser fort.
Den gang da vi lå iro
 
I valpekassen

Det var til idag, for de har nettopp jumpet ut av den gitt. Der var freden brutt hi hi. Nu har matfar bygget skjold rundt valpekassen




mandag 13. juni 2011

litt flere bilder..............


Embla




13 juni og en varm sommerdag

Idag er det varmt.....
Det går med litt vann her i huset.
Valpene sover, leker, spiser og koser seg snart 3 uker.





Dagene går ..........

Dagene går og det er ikke så mye som sjer iforhold til sykdommen.
Var hos Thomas "dyrlege" igår torsdag og han mente at sånn som jeg har det
nu, kan jeg ha lenge.  Ingen grunn til å begynne og tenke på hundehimmel, jeg var for frisk
til det. Og matmor Siw ble så glad at hun gikk hjem og sov i 4 timer.
Vakre Embla
 Idag er valpene 17 dager, spiser godt og legger på seg. De er rundt 1700 gr begge to.

Jeg passer veldig godt på dem, det er bare såvidt at Trym og Embla får lov til å hilse på dem.

fredag 3. juni 2011

Det går fanktisk veldig bra.

Ja, det går faktisk veldig bra.
Det sies at jeg responderer veldig bra på medisinen. Har iallefall fått en veldig god appettit og godt er det.
Særlig siden jeg nesten får alt det beste jeg vet.
 Ser at de prøver å lure inn litt valpeforr, men "ka farsken " det er ikke så verst det heller.
Flinke meg...
Valpene vokser og er godt over kiloet nå.
 Vi venter i spenning til de skal åpne øynene, de har såvidt begynt og gå rundt i valpekassen.
. Kjempe kjekt.

Skjønningene